Samen werken,
aan groei
Samen werken,
aan groei
MKB Finance voor u
Van een vennootschap onder firma (vof) is sprake als je samen met anderen (de firmanten of vennoten) een onderneming hebt.
MKB Finance biedt de volgende pakketten:
Ook een DGA is verplicht een (loon)administratie te voeren. Dat kost veel tijd en heeft wellicht ook niet uw interesse. MKB Finance ontzorgt u graag middels onze Robotic Accounting.
24/7 online toegang met één app! Samen | bouwen aan de groei van uw onderneming
Startende ondernemers staan voor mooie uitdagingen. Om een eigen bedrijf goed te laten functioneren is een correcte verslaglegging van groot belang.
Ook een Holding/BV is verplicht een administratie bij te houden. Dat kost veel tijd. MKB Finance kan u daarbij helpen.
Van een vennootschap onder firma (vof) is sprake als je samen met anderen (de firmanten of vennoten) een onderneming hebt.
Een eenmanszaak is een bedrijfsvorm waarbij één persoon in alle opzichten verantwoordelijk is voor de onderneming. De behaalde winst wordt afgerekend via de inkomstenbelasting.
Het belangrijkste verschil tussen de maatschap en de VOF zit hem in de aansprakelijkheid. Bij een maatschap zijn de leden (maten) ieder voor een gelijk deel aansprakelijk voor de schulden van de maatschap. De leden van een VOF (vennoten) zijn ieder geheel aansprakelijk voor de schulden van de vennootschap.
Dit vergt dan ook een zeer zorgvuldige administratie. Dat kost veel tijd die je eigenlijk beter voor activiteiten in de VOF/Maatschap kunt gebruiken. MKB Finance staat voor innovatie. Robotic accounting is ons streven. Het digitaal aanleveren van uw administratie is het enige wat u moet doen. Dat kan met een smartphone, scanner, etc. Dus geen papierwerk meer. Door een automatische koppeling met de bank heeft u altijd inzicht in een actuele stand van zaken. Vanuit het dashboard zie je direct waar eventuele problemen en verbeterpunten ontstaan. Daarnaast kunnen wij als business-coach functioneren. Adviseren bij financieringen of deze voor u verzorgen en samen een forward planning vaststellen. Immers…
‘Ondernemen doen we samen’
Uw BASIS abonnement bestaat uit:
Het kan eenzaam zijn aan de top, zeker als je onderneming groeit!. Samen met ons bepalen wij graag je doelen. Door onze ervaring en het dagelijks oppakken van complexe vraagstukken, kunnen wij je pro actief proffesioneel bijstaan om je doelen te behalen.
Deze “ MKB+ “ diensten bieden wij ook via onze eigen specialisten aan, maar zeker ook via ons externe netwerk aan. Denk hierbij aan advocaten, notarissen en senior specialisten.
Wij bieden de volgende MKB+ dienstenverlening aan: